منتدى فريندس ::::: ممنوع دخول أولاد أبو إسماعيل
أخى الحبيب يتوجب عليك التسجيل أولا لكى تتمكن من كتابه المواضيع فى المنتدى والرد عليها
»»»╚══════════════════════════╝«««
●•●••●.ılı.lı.ılı.lı.ılı.lıılı.lı.ılı.♥️♥️♥️♥️.lı.ılı.lıl.lılıı.ılı.lı.ılı.●•●••●
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
أخى الحبيب يتوجب عليك التسجيل أولا لكى تتمكن من كتابه المواضيع فى المنتدى والرد عليها
»»»╚══════════════════════════╝«««
●•●••●.ılı.lı.ılı.lı.ılı.lıılı.lı.ılı.♥️♥️♥️♥️.lı.ılı.lıl.lılıı.ılı.lı.ılı.●•●••●
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى فريندس _ Friends _ منتدى كل ماهو جديد وحصرى

الرئيسيةالرئيسية  منتدى فيوتشرمنتدى فيوتشر  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

لازم الكل ياجماعه يخش على قسم الرياضه >>> المنتدى الرياضى العام أو يخش على الرابط ده https://shewix.ahlamontada.net/montada-f13/topic-t1299.htm#2277 ويكتب شكوى تظلم للفيفا fifa لاعاده مباراه مصر والجزائر تانى او عدم مشاركه الجزائر فى كاس العالم 2010 وان شاء الله الماتش هيتعاد ياااااااااااااااارب النصر لمصر

شويه نكت جامده مووووت

كاتب الموضوعرسالة
Sikaldo
مدير ومؤسس أم المنتدى ( الكبيــر ).
مدير ومؤسس أم المنتدى ( الكبيــر ).
Sikaldo

شويه نكت جامده مووووت Empty
مُساهمةموضوع: شويه نكت جامده مووووت   شويه نكت جامده مووووت Emptyالإثنين سبتمبر 14, 2009 4:24 pm

واحد جـزار ضرب بنته علقة سخنة جدا .. ليه ؟؟؟ ضبــــطها مــاشيـــة مــع عجــــل
ـــــــــــــــــــــــــــــ

مره واحد ابنه طلع من الأوائل عمل ايه ؟؟؟؟ شفروه
ــــــــــــــــــــــــــــ
واحد بلدياتىواقف قدامه خمس شياطسن ليه ....؟؟؟ واحد يوسوسله و اربعه يفهموه
ــــــــــــــــــــــــــــ
مرة أتنين صحاب راحوا للحلاق واحد حلق والتاني غويشه
ــــــــــــــــــــــــــ
ليه الصعيدى يلبس بنطلون احمر؟عشان هو بيحب اللون الاحمر ...طب ليه بيلبس بنطلون اخضر ؟؟؟؟عشان البنطلون الاحمر فى الغساله..
ــــــــــــــــــــــــ

ليه القطر بيوقف فى المحطه؟ علشان مابيعرفش يقعد
ــــــــــــــــــــــ
مرة كان فيه رجل اخضر جلس علي الكرسي الاخضر و مسك السماعة الخضرة اتصل بصديقة الاخضروقال له تعال نروح عند الدكتور الاخضر قال له موافق ثم نزل من بيته الاخضر وركب التاكسي الاخضر ثم ذهب الى المستشفى الخضرا ثم خبط على الباب الاخضر ففتح له الدكتور الاخضر فقال له الدكتورافتح الستارة الخضراونم على السرير الاخضر فرأى الرجل الاخضر رجل برتقالي فقال له لماذا انت برتقالي فقال البرتقالي لاني من نكتة اخرى
ـــــــــــــــــــــ

سواق تاكس داس بنزين ..موته
واحد ركب "حجرين" للراديو المزيع أتسطل

.........................................
بخيل بيته ولع أدى رنه للأسعاف
اثنين بلدياتنا لعبوا شطرنج الاثنين خسروا

........................................
واحد حب يعمل مفاجأة لمراتوه يوم عيد ميلادها.. طلقها
واحد مسكين اتجوز مسكينه ..... خلفوا ولد يكسر الخاطر
واحد بلديتنا ماشي في الصحراء وقعت علي راسه بلكونه
صاحب شركة كادليز دخل فى قضيه خرجوه بكافوله

واحد صعيدى راح لواحد بياع تيليفزيونات بيسأله عندك تيليفزيونات ملونة البياع قال له ايوه راح الصعيدى قايله ادينى واحد أخضر

مرة واحمسطول بيسأل مسطول الساعه كام؟ قاله معرفش، قاله غريبه أنا عندي معرفش إلا خمسهد دخل على مراته البيت لقى معاها راجل..قالها : و الله عال..النهاردة راجل...بكرة سجاير
مره واحد غبي وواحد حرامي الحرامي قال للغبي علمني الغباوه الغبي قال للحرامي علمني السرقه قاله ماشي الحرامي قاله انا الاول راح بنك وسرقه قال للغبي وانت علمني قال حراااااااااااامي حراااااااااااااااامي
شحات بيكلم بنت تخينه قوى ، وبيقول لها : أرجوكى انا بقالى يومين ماكلتش لقمة عيش واحدة ...ردت البنت: أنا بحسدك على إرادتك ، مين الدكتور اللى بتعمل عنده الرجيم الهائل ده ؟

مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود بالخدمه

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين
https://shewix.ahlamontada.net

شويه نكت جامده مووووت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مين يشترى شويه زووووووووووووووق
» شويه برامج منى ليكم يا رب تعجبكم
» شويه صور حلوه انا الى راسمهم خش وقولى ايه رايك ؟؟؟؟
» اسئله جامده موت هتعجبكم
» حيوانات ظريفة (صور جامده طحن)